• Colors: Purple Color

 

Соҳибмансабони Тоҷикистон дуруғгутарин соҳибмансабон дар ҷаҳон ҳастанд ва як рудаи рост дар шикамашон надоранд. Дуруғгуи калонашон охир Эмомалӣ Раҳмон, асосгузори дуруғу дуруғгуӣ аст, ки то ба ҳол, яъне дар тули сию чанд сол ҳукуматаш бар халқ, як гапи рост гуфтагӣ нест. Барои ҳамин дар байни соҳибмансабони Тоҷикистон ҳатто як одами ростгӯй намеёбед.

Яке аз дуруғҳои шохдори соҳибмансабони Тоҷикистон аз ҷумла Эмомалӣ Раҳмон дар бораи бинои нави парлумон аст, ки мегӯянд: Чин бо кумаки молии ройгон ва ҳамчун ҳадя онро ба Тоҷикистон сохта додааст! Ин гапе аст, ки ҳатто Узбакбию Азизмо -зани Эмомалӣ Раҳмон аз Эмомалӣ Раҳмон қабул намекунад.

Аммо чаро соҳибмансабони Тоҷикистон дуруғ мегӯянд? Ҷавобаш хело равшан аст, чун Чин ройгон не, балки ними дигаре аз Тоҷикистонро гирифта, пулҳои калон ва биноҳои ба истлидоҳ ройгон месозад.

Эмомалӣ Раҳмон хиёл мекунад, халқи Тоҷикистон гов аст ва ҳар дуруғеро ки гуяд ҳама бовар мекунанд. Эмомал Раҳмон бо ин дуруғҳояш худашро дар пеши халқ кордон нишон доданӣ аст, ки халқ медонад, Эмомалӣ Раҳмон белаёқаттарин ва корношоямтарин инсони рӯи замин аст. Далели он қашоқии рузафзуни Тоҷикистон аст, ки аз рӯзи президент шудани Эмомалӣ Раҳмон то ба имрӯз ҳамвора дар ҷаҳон фақиртарину қашоқтарину камбағалтарину бесаводтарину бефарҳангтарину бесоҳибтарин кишвари дунё шуда, саг қадр дораду шаҳрвандонаш не!

Хабаргузории Востокнюз ба нақл аз Озодӣ: “Кохи сафед”, “Тоҷмаҳал”, “Арки Бухоро”. Бинои нави парлумони Тоҷикистонро ба ин кохҳо шабоҳат медиҳанд, ки бо кумаки молии ройгони Чин ва чун ҳадя бунёд шудааст.

https://www.ozodi.org/a/33035055.html

 

Дар адабиёти форс-тоҷик мақоле ҳаст ки мегӯяд:

Тавбафармоён чаро худ тавба камтар мекунанд

Чун ба хилват мераванд, кори дигар мекунанд!

Эмомалӣ Раҳмон айнан ҳамин одам аст; яъне тавбафармое аст, ки худ аслан ба тавбаю Худо эътиқод надорад, мардумро насиҳат карда мегуяд кори бад накунед, аммо худаш аввалин шуда рафта зино мекунад, арақ мехурад, дуруғ мегӯяд ва ҳазорон ҳаромии дигару дигар!

Як намуна аз иддаои мо дар бораи олими беамал будани Эмомалӣ Раҳон ҳамин суханронии як моҳи пеши ӯ дар бораи Ҳаҷ аст.

Ӯ ҳаҷҷи такрориро танқид карда, ҳоҷиёнро “намоишкору риёкор хонда, гуфтааст, ҳаҷҷро мусобиқа кардаанд.

Эмомалӣ Раҳмон ҳарромзодае аст, ки дар ҳарромӣ номри як аст, аммо риёкорӣ карда, худро авлиё метарошад, гӯё барои мардум дил месӯзонад, аммо  ин ҳама як намоиш, риё, дуруғ ва ҳилаю найранг аст. Эмомалӣ Раҳмон ҳаромзодае беш нест.

Эмомалӣ Раҳмон дар ҳоле мардумро аз такрори ҳаҷҷ манъ мекунад, ки худ беш аз панҷ бор ба ҳаҷҷ рафтааст. Гарчӣ ҳаҷҷи ӯ на ҳаҷҷ, балки риёкорӣ, намоиш ва як бозии сиёсие аст, ки худро дар пеши мардум мусулмон нишон диҳад, аммо ӯ кофире аст, ки ҳатто Худоро қабул надорад, вагарна барзидди Худою Қуръону масҷиду мардрасаю ришу ҳиҷоб ки дар Қуръон омадааст, намеҷангид ва Исломро фарҳанги бегона намехонд.

Ӯ мунофиқе аст, ки дар дил куфри худро пинҳон карда, бо ба ҳаҷҷ рафтан худро барои мардум мусулмон нишон медиҳад, як бор ҳам, балки панҷ бор ба ҳаҷҷ рафтааст, аммо мардуми бечораро ки бо сад заҳмат пул ҷамъ карда, ҳаҷҷи умра рафтаандро, интиқод карда ҳаҷҷи такрорӣ хонда, аз ҳаҷҷ рафтан манъ кардааст.

Барои ҳамин мунофиқиро Худованд бисёр мазаммат карда, мунофиқро фӣ даркил асфали минаннор хонда, дар поёнтарин табақаи дузах ҷой медиҳад.

Қатъан Эмомалӣ Раҳмон мунофиқе ҳаст, ки дар поёнтарин табақаи дузах ҷой дорад.

Хабаргузории Вотсокнюз ба нақл аз Озодӣ: Раиси ҷумҳури Тоҷикистон бори дигар ҳаҷҷи такрориро танқид кард ва аз мардум хост, ки ин маросимро ба “намоишкорӣ” ва “мусобиқа” табдил надиҳанд. Ин дар ҳолест, ки Эмомалӣ Раҳмон то кунун панҷ дафъа ба зиёрати Макка рафта, се бор дохили Каъба шудааст.

https://www.ozodi.org/a/emomali-rahmon-bori-digar-hajji-takroriro-tanqid-kard/32994236.html

 

Эмомалӣ Раҳмон барои риёкорӣ панҷ бор ба хаҷҷ рафтааст!

Мегӯянд, рафтори ҳар кас муаррифи шахсияти ӯст; яъне рафтори инсон инсонро мешиносонад ва аз рафтори инсон мефаҳманд ки чӣ хел одам аст ва чӣ ҷаҳонбиние дорад!

Рафтори Эмомалӣ  Раҳмон ба ҳама ҳатто кару куру гунг низ дар ҷаҳон аён аст ва ҳама ӯро як атеисти бехудои бедини душмани Ислом медонанд; чароки сатрро ки дар Қуръон омадааст, либоси бегона; яъне нодуруст медонад. Ва нодуруст донистани Қуръон худ куфри нобахшуданист. Масҷид ки хонаи Худостро баст, азон ки пайғоми Худостро манъ кард, ҳаҷҷро ки заруриёти дин астро манъ кард ва рӯзахӯрии моҳи рамазонро барои 60-70 % аҳолии Тоҷикистон ҷоиз донист ва ҳазорон амалҳои зидди динии дигар, ки ҳикоят аз бединӣ ва бехудоии Эмомалӣ Раҳмон дорад.

Аммо бо вуҷуди инки рафтори Эмомалӣ Раҳмон ӯро як инсони кофири мутлақи ҳаромзодаи шайтонзода муаррифӣ мекунад, савол ин аст: чаро Эмомалӣ Раҳмон панҷ бор ҳаҷ рафтааст?

Ҷавоб равшан аст: барои риёкорӣ ва худро ширин кардан. Эмомалӣ Раҳмон хиёл мекунад халқи Тоҷикистон хар асту намефаҳмад. Хиёл мекунад ҳаҷ рафтан инсонро мусулмон мекунад, дар ҳоле ки харҳо беш аз инсонҳо ба ҳаҷ рафтаанд, аммо хартар баргаштаанду ҳаргиз одам нашуданд!

Эмомалӣ Раҳмон ҳамон харе аст, ки на як бор, на ду бор, балки ҳазорбор ҳам ҳаҷ равад, боз ҳам ҳамон хар мемонад, шояд хартар ҳам шаваду, вале одам, ҳаргиз!

Дар хартар шудани Эмомалӣ Раҳмон баъд аз чанд бор ҳаҷ ҳамин бас, ки ҳамин ду моҳ пеш буд, ки ҳиҷобро қонунан манъ кард ва ҷангаш бо Худою Қуръонро расман дар ҷаҳон нишон дод. Оё ин харийяти бештару хартар шудани Эмомалӣ Раҳмонро нишон намедиҳад?!

Хабаргузории Вотсокнюз ба нақл аз Озодӣ: Раиси ҷумҳури Тоҷикистон бори дигар ҳаҷҷи такрориро танқид кард ва аз мардум хост, ки ин маросимро ба “намоишкорӣ” ва “мусобиқа” табдил надиҳанд. Ин дар ҳолест, ки Эмомалӣ Раҳмон то кунун панҷ дафъа ба зиёрати Макка рафта, се бор дохили Каъба шудааст.

https://www.ozodi.org/a/emomali-rahmon-bori-digar-hajji-takroriro-tanqid-kard/32994236.html

 

Аҳолии Басманда ҳақиқатан инсони хубу ободкор ва дар фикри хешу табори ҳамсоя ва ҳатто дигар одамони бегонае ҳастанд, ки дар Басманда зиндагӣ мекунанд. Чунин инсонҳоеро бояд дасташонро бусид ва барои оқибатбахайрӣ ва ободии дунёву охираташон дуо кард. Чароки худ даст ба обод кардани деҳаки худ мезананд, гарчӣ обод кардани деҳа, роҳсозӣ, обёрӣ ва кашидани хатти барқ вазифаи давлат ва ба хусус Эмомалӣ Раҳмон аст, ки миллиардоҳо доллар аз кишварҳои бегона барои ободсозии Тоҷикистон мегирад, аммо як тинашро барои халқ харҷ намекунад, балки фақат барои кайфу сафою арақхурию майнушии худ ва оилаи аждаҳомонандаш харҷ мекунад.

Дар тамоми дунё, президентҳо вазифадоранд, ки ба халқашон хизмат кунанд, будҷети кишварро дар роҳи ободонӣ, роҳсозӣ, барқкашӣ, обёрӣ, таъмини ҷои кор ва некуаҳволии халқ харҷ карда, кишварро обод кунанд, монанди масалан Қазокистон, Русия, Беларусия, ва дигар кишварҳои тараққикарда.

Аммо дар Тоҷикистон ҳама чизаш фарқ мекунад, чароки президенташ худашро худои мардум дониста, халқро ғуломи худу оилааш меҳисобад, аз халқ пулу молу молиёт гирифта, фақат шиками худашро сер карда, ҳар духтаре ки маъқулаш шавад, бояд ҳамхобагӣ кунад. Халқ худаш бояд ободӣ кунад. Барои ҳамин Тоҷикистон дар муддати сиючанд сол ҳукумати Эмомалӣ Раҳмон қашоқтарин ва камбағалтарин кишвари дунё шуда, Эмомалӣ Раҳмон намунаи олии бенангӣ ва хории як миллат ҳисобида мешавад.

Офарин ба аҳолии Басманда, ки сӣ сол боз таҳти ҳукумати Эмомалӣ Раҳмон роҳу обу барқ надоштанд ва дар ин муддат Эмомалӣ Раҳмон ба ҷои ободӣ фақат дар фикри шикаму зеришикамаш буду ҳамаҷоро валангору харобазор кард, аммо мардуми деҳа худашон даст ба кор шуда, деҳаашонро обод карданд. Агар як нафар аз аҳолии ҳамин деҳа президент шавад, Тоҷикистон гулгулшукуфон мешавад.

Худоё, зудтар ин ҳаромзодаро бимирон ва як инсони ободкори дилсузи мардумро президент гардон то Тоҷикистон обод шавад ва мардумаш аз ғуломии русҳо наҷот ёбанд!

Хабаргузории Востокнюз ба нақл аз Озодӣ: Дар Басманда, як деҳаи дурдасти шимоли Тоҷикистон, аз ҳисоби пули муҳоҷирону сокинон ташаббуси роҳсозиро пеш мебаранд. Ҳамчунон иддае аз соҳибкорон довталабона маблағи худро барои обёриву кашидани хатти барқ ихтисос додаанд.

https://www.ozodi.org/a/33040034.html

 

Эмомалӣ Раҳмон аз ҳаром зода шуда ва қатъан шайтон дар нутфаи ӯ шарик будааст, барои ҳамин ҳамонанди шайтон душмани қасамхурдаи дину Ислому мусулмону Қуръон аст. Вагарна инсони поктинат далел надорад, ки бо Худо душман шавад; чароки инсон фитратан Худодуст офарида шудааст.

Қуръон гумроҳ кардани шайтонро гом ба гом ва қадам ба қадам хонда, фаҳмондааст, ки гумроҳ кардани инсонҳо якдафъа сурат намегирад, балки тадриҷӣ ва гом ба гому қадам ба қадаму оҳиста оҳиста аст.

Эмомалӣ Раҳмон низ аз ҳамин равиши шайтон истифода карда, ҷанги худ бо Худо ва гумроҳ кардани халқи Тоҷикистонро гом ба гом ва қадам ба қадам кардааст. Масалан шумо агар аҳамият дода бошед, аввал азон манъ шуд, дар солҳои дуҳазорум, баъд аз чанд сол масҷидҳо баста шуд, дар солҳои дуҳазору шонздаҳум, баъд оҳиста оҳиста ҳиҷоб расман ва қонун манъ шуд дар соли 2024. Ҳамин равиши гом ба гоми шайтонро Эмомалӣ Раҳмон истифода бурда, акнун навбат ба ҳаҷ расидааст ва бо баҳонаи ҳаҷҷи такрорӣ мардумро аз ҳаҷ манъ карда, оҳиста оҳиста шак накунед ҳаҷҷро ҳам бутпарастӣ бароварда фарҳанги бегона гуфта манъ мекунад.

Эмомалӣ Раҳмон фарзанди шайтон аст ва худи шайтон дар сурати инсон аст, то аҳкоми Илоҳӣ ва қонуни Илоҳиро билкул аз Тоҷикистон бардорад ва ба ҷои он шайтонпарастиро ҷо кунад, ҳамонтавре ки кам-кам овозаи худо будани Эмомалӣ Раҳмон байни мардуми кучаю бозор пахш шудаистодааст. Барои ҳамин аввал аз такрорӣ будани ҳаҷҷ интиқод карда, ҳоҷиёнро риёкор хондаистодааст, оҳиста-оҳиста дар солҳои баъд ҳаҷҷро фарҳанги бегона хонда манъ мекунад.

Худо кунад, пеш аз инки чунин кунад, ба дузах восил шавад, то мардум аз шарри шайтони раҷим дар амон монанд.

Хабаргузории Вотсокнюз ба нақл аз Озодӣ: Раиси ҷумҳури Тоҷикистон бори дигар ҳаҷҷи такрориро танқид кард ва аз мардум хост, ки ин маросимро ба “намоишкорӣ” ва “мусобиқа” табдил надиҳанд. Ин дар ҳолест, ки Эмомалӣ Раҳмон то кунун панҷ дафъа ба зиёрати Макка рафта, се бор дохили Каъба шудааст.

https://www.ozodi.org/a/emomali-rahmon-bori-digar-hajji-takroriro-tanqid-kard/32994236.html

Белаёқатӣ ва нокоромадии Эмомалӣ Раҳмон сабаб шудааст, халқи Тоҷикистон ободкор шаванд!

Эмомалӣ Раҳмон як инсони пасту хору залил ва як инсони бисёр беақлу камхирад аст. Барои ҳамин солҳои ахир беғарзи арақхурӣ ҳоли дигаре надорад. Арақаш ҳам аз Франсия меомадааст. Ва ин дар ҳоле аст, ки ними халқи Тоҷикистон барои як бурида нон ба ғуломии русҳо мераванд,ки як шиша арақи аз Фаронса меомадагии Эмомалӣ Раҳмон баробари кори чандсолаи як тоҷик дар Русия аст.

Эмомалӣ Раҳмон муддати сиючанд сол аст, ки раиси ҷумҳур аст, аммо дар ин муддат нокоромадӣ ва белаёқатии худро ҷаҳонӣ кардааст ва ҷаҳон медонад, ки Эмомалӣ Раҳмон як инсони камхираду беақлу бидораят аст.

Дар нокоромадии ӯ ҳамин бас, ки дар деҳаи Басманда ки даҳҳо ҳазор сакана дорад, то ба ҳол ҳатто роҳ сохтагӣ нест ва мардуми он охирин бор асфалтро дар замони шуравӣ дида буданд. Оё ин масъала баёнгари нокоромадӣ ва белаёқатии Эмомалӣ Раҳмон нест, ки то баҳол натавонистааст як деҳаи даҳҳазораро натавонад як хатти барқ, обёрӣ, роҳсозӣ ва ё як бемористону мактаб созад?!

Белаёқатӣ ва нокоромодаии Эмомалӣ Раҳмон сабаб шудааст, ки мардум аз ӯ ноумед шуда, худ даст ба кор шаванд ва деҳаро худ обод кунанд. Барои ҳамин дар чанд соли ахир зиёд мешавад, ки аҳолӣ ҷамъ шуда худ обу барқу роҳу дармонгоҳу мактабу кудакистон месозанд.

Як намуна аз ободкории мардум, аҳолии деҳаи Басманда аст, ки ҳақиқатан офарин бар онҳо, ки худашон ҷамъ шуда, аз даромаде ки аз муҳоҷирати меҳнатии Русия доштаанд, пул партофта, барои деҳа роҳсозӣ карда, хатти барқ кашида, обёрӣ карда, дар фикри сохтани кудакистону бемористону мактабанд.

Худо бар ин мардум баракат диҳад ва ба ҳурмати онҳо Эмомалӣ Раҳмонро несту нобуд гардонад!

Хабаргузории Востокнюз ба нақл аз Озодӣ: Дар Басманда, як деҳаи дурдасти шимоли Тоҷикистон, аз ҳисоби пули муҳоҷирону сокинон ташаббуси роҳсозиро пеш мебаранд. Ҳамчунон иддае аз соҳибкорон довталабона маблағи худро барои обёриву кашидани хатти барқ ихтисос додаанд.

“Шукри худованд, Ҳоҷӣ Абдусамад аз ин пеш ба ҳаҷ нарафта маблағи онро ба харидорию насби трансфарматор дар маҳаллаи Ҳоҷӣ Ҳасанов сарф карданд, - нақл кард Ҷумъабой Шафиев, ки раиси деҳаи Басманда мебошад. Ӯ гуфт, - симчӯбҳо кашиданд ва дар ҳаҷми 50 ҳазор сомонӣ ба мардум кумаки худро расонданд. Боқимонда сокинон барои харидории ҷӯйборҳои бетонӣ саҳм гузошта истодаанд. Дар як-ду соли ахир дар деҳа хеле ободкорӣ шудааст”.

Шуғли асосии бошандагони Басманда кишоварзиву чорводорист ва роҳи ҳамвору обу барқ аз ниёзҳои аввалиндараҷа ҳисобида мешавад. Ҳарчанд ин деҳа қадима аст, вале танҳо қисми кучаке аз роҳро дар замони шӯравӣ асфалтпӯш кардаанду дар замони истиқлолият маблағҳои давлатӣ ба он ҷудо нагардидааст.

Ҳоло бо муроҷиати зиёди сокинон мақомоти маҳаллӣ азм дорад, ки як кӯдакистон бисозад.

Мардум мегӯянд, ки ба онҳо шифохонаи кӯдакона ҳам лозим аст ва баъди роҳсозӣ он лоиҳаро низ бо маблағи мардум руйи кор мегиранд. Таҷрибаи ободкории деҳаву манотиқи дурдасти Тоҷикистон аз ҳисоби пули халқ як амри маъмул гардидааст.

https://www.ozodi.org/a/33040034.html